Неділя, 19-11-17, 16:23
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Форма входу
Архів
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми у facebook
Резан О.М.
Мороз Н.М.
Блог психолога
Потапенко Л.М.
ЛОЙЧЕНКО І.В.
Дитяча
Національна
Контакти
Пошук
Віртуальна екскурс
Англомовний табір
2017 – Рік Японії
МОНУ
ІІТЗО
ЗНО
КОДА
ДОН
Академія
e-slavutich
Управління освіти
osvita.ua
ММЦ
pedpresa.com
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Пам’ятайте:


- Якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти.
- Якщо дитина живе у ворожнечі – вона вчиться агресивності.
- Якщо дитину висміюють – вона стає замкнутою.
- Якщо дитина зростає у докорах – формується почуття провини.
- Якщо дитину підбадьорюють - вона починає вірити в себе.
- Якщо дитину хвалять – вона вчиться бути вдячною.
- Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливою.
- Якщо дитина живе у безпеці – вона вчиться вірити людям.
- Якщо дитину підтримують – вона вчиться цінувати себе.
- Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі.


Виховуйте дітей так, щоб в один чудовий день почути:


- Дякую вам за те, що давали мені чесні відповіді на важкі запитання.
- Дякую вам за те, що ви завжди з розумінням відносились до мого бажання бути незалежним і давали мені свободу.
- Дякую вам за те, що ви дозволяли мені робити помилки.
- Дякую вам за те, що ви завжди так доброзичливо відносились до моїх друзів.
- Дякую вам за те, що ви ніколи не нагадували мені про мої помилки.
- Дякую вам за те, що ви пробачали мої грубі та образли
ві слова і зауваження. 
- Дякую вам за те, що намагалися давати мені більше безумовної батьківської любові, ніж грошей.
- Дякую вам за те, що ви навчили мене поважати авторитет інших людей, цінувати відвертість.
- Дякую вам за те, що ви виступали проти моїх хибних та неприємних вчинків, ніколи не погоджуючись з ними.
 

 


 

ПОРАДИ БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ


У малюків шести-семи років ще слабо розвинені процеси саморегуляції і вони потребують допомоги дорослих. Першокласники ще не вміють добре орієнтуватися у часі, перемикати свою увагу, тривалий час концентруватися на одному матеріалі. Навіть просто сидіти нерухомо їм важко, що вже казати про те, щоб він тримав у руках ручку або олівець, займався якимось завданням, яке робити важко та незрозуміло.

  - Дитині потрібен не критик, не контролер, а мудрий та спокійний помічник, який підтримає його, але не буде робити завдання за нього.

Особливу увагу потрібно приділити питанню тривалості виконання домашніх завдань. Якщо тримати дитину за уроками годину і більше, то нічого доброго з цього не вийде. У школі вчителі початкових класів обов`язково використовують на своїх уроках техніки перерозподілу уваги, тричі та більше за урок проводять фізкультхвилинки, коли діти можуть встати, підтягнутися, зробити декілька нескладних рухів, дозволяючи зняти м`язову напругу.


  - Середній час нормальної концентрації уваги для дитини шести-семи років – приблизно 10-15 хвилин.

Не треба забувати ще про те, що діти виконують домашні завдання у другій половині дня, тобто вони вже стомилися у школі й хочуть пограти, а ми їх всаджуємо робити уроки.

Ще вчора дитина ходила в дитячий садочок й головним для неї була гра. Насправді й сьогодні нічого не змінилося. Дитині й зараз хочеться грати, а зовсім не сидіти за партою й вчити уроки.

  - Тому задача дорослих – організувати учбовий процес так, щоб він був побудований на грі й викликав у дитини інтерес.


Тактика виконання домашніх завдань
  1. Правильно організовуємо розпорядок дня дитини. Виконання домашніх завдань у першому класі не повинно займати більше 2 годин.
  2. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюємо її сьогоднішні досягнення з досягненнями вчорашніми.
  3. Якщо у дитини є предмети, які викликають складнощі, то домашні завдання з цих предметів він повинен виконувати першими.
  4. Хвалимо дитину за те, що вона робить добре.
  5. Під час виконання домашніх завдань обов`язково проводимо фізкультхвилинки. Пам`ятаємо про те, що дитині потрібна допомога в концентрації уваги.
  6. Намагаємося зрозуміти, що саме може бути мотивом для дитини при виконанні домашніх завдань. Поступово ігровий мотив повинен вступати місце учбовій мотивації, тобто прагненню дізнатися щось нове, чого дитина не знала раніше.
  7. Стимулюємо появу пізнавальної мотивації: відповідаємо на дитячі питання, купуємо дитині пізнавальні енциклопедії й читаємо разом. Підказуємо дитині, де можна знайти цікаву їй інформацію, розповідаємо трохи більше, чим цього вимагає учбова програма.