Неділя, 19-11-17, 16:17
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Форма входу
Архів
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми у facebook
Резан О.М.
Мороз Н.М.
Блог психолога
Потапенко Л.М.
ЛОЙЧЕНКО І.В.
Дитяча
Національна
Контакти
Пошук
Віртуальна екскурс
Англомовний табір
2017 – Рік Японії
МОНУ
ІІТЗО
ЗНО
КОДА
ДОН
Академія
e-slavutich
Управління освіти
osvita.ua
ММЦ
pedpresa.com
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА

Роль психолога в школі

Навіщо потрібен психолог в школі? Робота психолога в школі нерозривно пов'язана з освітнім процесом. Для початківця фахівця школа - хороша можливість придбати цінний досвід роботи з людьми, з дітьми, досвід вирішення всіляких психологічних проблем. Але школа - це величезний соціальний інститут. Психолог працює не тільки з дітьми, а також і з педагогами та батьками. Нерідко в школі працюють декілька фахівців-психологів (психологічна служба), так як поле діяльності психолога досить широке.

Розглянемо основні напрями діяльності психолога в школі:

  • Психологічне просвітництво - формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;
  • Психологічна профілактика - попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;
  • Психологічна діагностика - поглиблене психолого - педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.
  • Психологічна корекція - активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів - психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців, Ця робота включає в себе елементи гри і рисункові методи ( в залежності від віку дитини). Проведення позакласних заходів (класна година, КВК) також входять до компетенції психолога.
  • Консультативна діяльність - надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування.
  • Складання психолого-педагогічної характеристики дитини, яка розкриває розвиток всіх сфер і психічних процесів, здоров'я. Також характеристика дає повну картину сімейного клімату, інтересів дитини і т.д. Консультування в школі грає дуже важливу роль: кожен батько чи педагог має право звернутися до психолога з проблемою, або просити про допомогу щодо дитини.

З 2012р. школа стає опорною для дітей з особливими освітніми потребами й тому такі діти мають змогу здобувати освіту за інклюзивною формою навчання. Ведеться психолого-педагогічний супровід дитини та дітей в класі.

З 2016/2017 н.р. школа працює за освітнім проектом "Інтелект України", тому робота психолога спрямована на вивчення пізнавальної, емоційно-вольової сфери.

 

Детальну інформацію про роботу психологічної служби Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Ви можете отримати на блозі: