Вівторок, 24-04-18, 22:57
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Форма входу
Архів
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми у facebook
Супутники сайту
Дитяча
Національна
Контакти
Пошук
Віртуальна екскурс
Англомовний табір
2017 – Рік Японії
МОНУ
ІІТЗО
ЗНО
КОДА
ДОН
Академія
e-slavutich
Управління освіти
osvita.ua
ММЦ
pedpresa.com
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Грудень » 12 » Психолого-педагогічний семінар «Підвищення рівня толерантності та запобігання проявам дискримінації в суспільстві»
22:41
Психолого-педагогічний семінар «Підвищення рівня толерантності та запобігання проявам дискримінації в суспільстві»

  З метою оптимізації шкільного середовища та недопущення випадків булінгу (насильства серед підлітків), вироблення системи дій при виникненні булінгу у закладі освіти практичним психологом школи Піщуліною Д.В. 12.12.17. був проведений психолого-педагогічний семінар на тему: «Підвищення рівня толерантності та запобігання проявам дискримінації в суспільстві».

За даними різних досліджень, майже кожен третій учень в Україні так чи інакше зазнавав булінгу в школі, потерпав від принижень і насміхань: 10% – регулярно (раз в тиждень і частіше); 55% – частково піддаються знущанню з боку однокласників; 26% – батьки вважають своїх дітей жертвами булінгу.

Спочатку педагоги обирали з фігурок «Кіндер-Сюрпризу» образ себе у дитинстві, аби на мить згадати себе маленькими. За планом семінару практичний психолог ознайомила з ознаками «шкільного булінгу», їх видами. Під час командної роботи педагоги визначали причини та психологічний портрет булера й жертви переслідування. По завершенню семінару були схвалені практичні рекомендації щодо профілактики проявів дитячого насильства.

 

Переглядів: 93 | Додав: Діна | Теги: Психолого-педагогічний семінар, булінг, толерантність, Славутицька ЗОШ №4 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]